• 📢 إعلان هام: مطلوب مشرفين لمنتدى إلكترونيات العرب

    تعلن إدارة المنتدى عن فتح باب الانضمام لفريق الإشراف، ونبحث عن أعضاء مميزين لديهم الخبرة والكفاءة في المجالات التالية:

    • التعامل مع لوحة تحكم المنتديات: معرفة جيدة بأدوات الإشراف، تنسيق المواضيع، وإدارة الأقسام.
    • إثراء قسم الفلاشات: القدرة على رفع وإضافة ملفات فلاشات الشاشات، الرسيفرات، والأجهزة الإلكترونية المختلفة وتنظيمها.
    • التواجد والتفاعل: متابعة طلبات الأعضاء ومساعدتهم بشكل مستمر.

    إذا كنت تجد في نفسك الكفاءة والرغبة في تطوير هذا الصرح التقني، يرجى مراسلة الإدارة أو انشاء موضوع فى قسم الشكاوي والإقتراحات والطلبات .

منتدى إليكترونيات العرب … المعرفة بين يديك نجمع الخبراء والهواة في مكان واحد من التعلم إلى الاحتراف حلول إليكترونية من الواقع العملي
جارى إنشاء اقسام المنتدى حسب التخصصات المطلوبة وحسب طلبات الأعضاء - عندك اى طلب او إقتراح ممكن تقدمة فى قسم الشكاوى والإقتراحات وسيتم دراستة وتنفيذة

آخر محتوى من قبل eXistenZ

  1. E

    Upgreade سوفت هواوى الاصلى لروتر [ HG630 V2 ] يرجع الجهاز لشركة هواوى ويعمل على جميع الشركات

    يا ريت لو عدى عليك سوفت للراوتر دا مفتوح فيه امكانية تعديل wan uplink mode ترفعه لان الامكانية دي تخليه يشتغل فايبر و دا يحيي الراوتر دا من جديد مع دخول الفيبر
  2. E

    Upgreade سوفت هواوى الاصلى لروتر [ HG630 V2 ] يرجع الجهاز لشركة هواوى ويعمل على جميع الشركات

    هو ميزته بيفتح امكانية تغيير الشركة في اعدادات ال دي اس ال بس للأسف السوفت دا مش مفتوح تماما و بيحدد بعض امكانيات الراوتر و بيقفل الاختيارات اللي المفروض تكون موجودة و موجودا بالفعل في السوفت بتاع وي
  3. E

    Upgreade سوفت هواوى الاصلى لروتر [ HG630 V2 ] يرجع الجهاز لشركة هواوى ويعمل على جميع الشركات

    ممكن اضافة صورة للسوفت المفتوح الاصلي؟
عودة